جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه : مهلت ثبت نام به پایان رسید.

شركت تلاشگران تاش در نظر دارد جهت اجراي قرارداد في ما بين دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني شاهرود تعداد ۵ نفر از افراد واجدالشرايط به منظور انجام خدمات عمومي(دستيار كنار دندانپزشك) به شرح زير از طريق مصاحبه علمي و تخصصي بدون هيچ گونه تعهد استخدامي با شرايط زير قرارداد منعقد نمايد.

خدمات مورد نياز
انجام خدمات عمومي (دستيار كنار دندانپزشك)
شرایط : دارا بودن حداقل مدرك تحصيلي ديپلم و گواهي نامه قبولي دوره دستيار كنار دندانپزشكي ويا عناوين مشابه  صادره از جهاد دانشگاهي،وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي، مراكز آموزش عالي ، سازمان فني و حرفه اي
ترجيحا زن و بومي شهرستان  هاي شاهرود و ميامي
تعداد : ۵ نفر

 

۱- شرایط اختصاصی پذیرش قرارداد خريدخدمت ازطريق شركت غيردولتي طرف قرارداددانشگاه

* تبصره بومي به افرادي اطلاق مي گردد كه حداقل واجد يكي از شرايط زير باشند:

الف:شهرستان محل تولد داوطلب يا همسر وي يكي ازشهرستان هاي شاهرود و يا ميامي باشد.

ب:همسر و فرزندان كارمند رسمي وپيماني دولت يا نيروهاي مسلح(اعم ازشاغل وبازنشسته)كه شهرستان محل خدمت فعلي يا بازنشستگي آنان يكي ازشهرستانهاي شاهرود و ميامي باشد.

ج: داوطلب حداقل چهار(۴)سال از سنوات تحصيلي (ابتدايي، راهنمايي،دبيرستان ويا دانشگاه)را به صورت متوالي يا متناوب در شهرستانهاي شاهرود و ميامي طي كرده باشد.

د: داشتن حداقل ۲۰سال و حداكثر ۳۰سال تمام تا تاريخ شروع ثبت نام

 

۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز

متقاضيان واجدشرايط ملزم هستند ازروز سه شنبه مورخه ۲/۹/۹۵ تا ساعت ۲۳ روز جمعه مورخه ۱۲/۹/۹۵ نسبت به  ثبت نام به صورت الکترونیکی ازطریق سایت اینترنتی شركت به آدرس الكترونيكي WWW.TTASH.IR و نسبت به تكميل فرم درخواست همكاري با شركت اقدام و همراه با كليه مدارك لازم از طريق سايت اعلام شده به صورت اينترنتي بارگزاري نمايند.

بديهي است شركت كنندگاني كه مستندات قانوني خود را به هر دليل در سايت درج ننموده يا به طور ناقص بارگزاري نمايند حق شركت در مصاحبه را نخواهند داشت. همچنين شركت، هيچ گونه ثبت نام حضوري تحت هر عنوان و هر شرايط نداشته و نخواهد داشت.

۱/۳- مدارک مورد نیاز متقاضي همكاري درزمان ثبت نام درسايت   

– تکمیل برگ درخواست همكاري درقالب قرارداد خريدخدمت

۲/۳مدارك موردنياز در زمان انجام مصاحبه

– اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه

– اصل به همراه تصویر کارت ملی

– اصل به همراه تصویرآخرین مدرک تحصیلی

-اصل به همراه تصوير گواهي دوره آموزشي دستيار كنار دندانپزشكي ويا عناوين  مشابه  

– یک قطعه عکس ۴×۳

– اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه آقايان)

تبصره : مدرک تحصیلی وگواهی دوره آموزشي دستياري از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد وتطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود.

۴-اجازه شركت متقاضيان در مصاحبه بر مبناي خود اظهاري آن ها بوده و مسئوليت صحت و سقم آنها با متقاضيان         مي باشد همچنين ارزيابي كليه مدارك و مستندات ارائه شده قبل از به كارگيري صورت خواهد گرفت.

۵-افرادي كه در مصاحبه مربوطه حائز بالاترين امتياز گردند به ميزان ۵/۱ برابر ظرفيت مورد نياز به ترتيب اولويت به هسته گزينش دانشگاه علوم پزشكي شاهرود معرفي خواهند شد و به كارگيري آنان نيزمنوط به تاييد صلاحيت توسط هسته گزينش مذكور خواهد بود.

۶- به كارگيري افراد توسط اين شركت صرفا در قالب قرارداد خواهد بود و هيچ گونه تعهد استخدامي براي شركت و دانشگاه نخواهد داشت و شركت در پايان مدت قرارداد با دانشگاه با كليه متقاضيان تسويه حساب مي نمايد. ضمنا ادامه خدمت افراد در طي مدت قرارداد صرفا تا زماني ميسر خواهد بود كه اولاً دانشگاه  علوم پزشكي شاهرود قرارداد خود را با شركت فسخ ننموده و ثانياً شركت و دانشگاه مذكور از خدمات متقاضي رضايت داشته باشند. لذا در صورت هرگونه عدم رضايت از نحوه ارائه خدمت متقاضيان، در هرشرايط و در هر زمان بلافاصله با افراد تسويه حساب خواهد شد و متقاضي حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب و ساقط مي نمايد.

۷- انتخاب نهایی افراد مصاحبه شده براي ارائه خدمات به صورت حجمي ازطريق شركت غيردولتي طرف قرارداد دانشگاه  پس از طی مراحل گزینش صورت خواهد گرفت.

۸-كليه تعهدات و پرداختي هاي متقاضيان صرفاً بر مبناي مدرك تحصيلي ديپلم خواهد بود.

۹- آگاهي از نتايج و هرگونه اخذ اطلاعات تنها از طريق سايت شركت امكانپذير مي باشند.