جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
جذب نیروی خدماتی بیمارستان (اسفندماه 1400)
ایجاد: 22 اسفند 1400      ویرایش: 2022-03-13 08:00:00

شركت خدماتي فني مهندسي راه و ساختمان تلاشگران تاش در نظر دارد جهت اجراي  قرارداد في مابين دانشگاه علوم پزشكي شاهرود موضوع " امور نظافت عمومي" با افراد واجد شرايط ( مرد – زن) از طريق مصاحبه و آمادگي جسماني، بدون هرگونه تعهد استخدام با شرايط ذيل قرارداد  منعقد مي نمايد.

الف) اهم شرح وظايف و  مسئوليت هاي متقاضيان :                      

1-انجام نظافت عمومی به موقع و مستمر فضاهاي فيزيكي( سطوح ، کف ، دیوارها ، درب ها ، پنجره ها و شیشه ها...).

2- نظافت مطلوب و به موقع اتاق ها، راهروها، محوطه بيمارستان و... .

3-گردگیری منظم و مستمر وسایل و تجهیزات با رعایت نکات بهداشتي و  ایمنی.

4- نظافت ملزومات شامل تخت ،میز ، صندلی ، کامپیوتر ، تلفن و ...با مواد ضدعفونی.

5-آماده سازي و توزیع به موقع طبق برنامه زمان بندی شده چای، صبحانه بیماران، پرسنل و حمل آنها به محل مورد نظر.

6- جمع آوری و تخليه به موقع سطل های زباله و حمل آن ها به محل مورد نظر.

7- نظافت و شست و شوي به موقع و مستمر سرویس های بهداشتی و مكان هاي مشابه

8- تأمين نيازهاي بهداشتي اوليه بيماران و معلولين از جمله حمام دادن ، تعويض البسه، تغيير وضعيت، نظافت بيمار،

نقل و انتقال بیمار به برانکارد و صندلي چرخ دار، تعويض به موقع ملحفه و... .

9- شست و شوي وسايل جراحي و پانسمان. دادن لگن و لوله به بيماران و نظافت و ضد عفوني كردن آن ها

10- تخليه ترشحات بيمار و کليه کيسه ها و ظرف هاي نياز به تخليه و همچنين نظافت و ضدعفوني آنها مانند: کيسه هاي ادراري - شيشه هاي مکش  و...

11- آماده سازي  و انتقال اجساد به سردخانه برابر استانداردهای بیمارستانی و طبق موازين شرعي.

12- امور فضاي سبز، آشپزخانه، انبارها و جابه جايي ملزومات و تجهيزات

13- پوشيدن لباس فرم داراي آرم شركت و انجام  هرگونه امور محوله ارجاعی از طرف مسئولين مربوطه

 

ب- شرایط عمومی متقاضيان انجام دهنده خدمات فوق الذكر:

  • تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت به استثناء معافيت پزشكي كه مانع انجام كار گردد. به تشخيص كميسيون پزشكي دانشگاه (ویژه برادران )

3- عدم اعتیاد به مواد مخدر (صنعتي و سنتي ) و عدم استعمال دخانيات ، سيگار،الكل و مواد روان گردان و ...

4- نداشتن سوء پيشينه  و سابقه محکومیت جزایی موثر

5- نداشتن منع به كارگيري در دستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی

6-  داشتن سلامت كامل جسمانی، روحي و روانی و نيز توانایی لازم برای انجام کليه شرح وظايف فوق الذكر و محوله

7- شرايط سني:  در خصوص نيروهاي خدمات (آقايان حداكثر سن 28 سال تمام خانم ها حداكثر سن 33 سال تمام (مجرد و متاهل)  و داشتن شرايط فيزيكي مناسب با نوع كار ارائه شده.

       تبصره 1 ملاك تعيين سن تاريخ اولين روز ثبت نام خواهد بود .

     تبصره 2- نيروهاي جوان تر برابر شيوه نامه دانشگاه از الويت برخوردارند.

8-  كليه نيروهاي بومي و غير بومي در آزمون حق شركت داشته ليكن نيروهاي بومي (برابر شيوه نامه دانشگاه) از امتياز ويژه اي برخوردار مي باشند.

9- حداقل مدرك تحصيلي جهت نيروهاي خدماتي ديپلم مي باشد.

ج) نحوه به كارگيري متقاضيان :

1- ابتدا كليه متقاضيان موظف به ثبت نام در سايت شركت خدماتي فني مهندسي راه و ساختمان تلاشگران تاش به آدرس اينترنتي WWW.TTASH.IR  بوده ( از روز یکشنبه مورخه 1400/12/22 لغايت ساعت  8 صبح روز چهارشنبه مورخه 1400/12/25) و موظفند نسبت به تكميل فرم درخواست همكاري با شركت اقدام و همراه با كليه مدارك لازم از طريق سايت اعلام شده به صورت اينترنتي بارگزاري نمايند. بديهي است شركت كنندگاني كه مستندات قانوني خود را به هر دليل در سايت درج ننموده يا بطور ناقص بارگزاري نمايند حق شركت در مراحل بعدي را نخواهند داشت. همچنين شركت، هيچ گونه ثبت نام حضوري تحت هر عنوان و هر شرايط نداشته و نخواهد داشت.

2- متقاضيان موظف مي باشند فرم خود اظهاري خود را پس از پايان ثبت نام در سامانه پرينت نموده و آن را به همراه اصل شناسنامه، كارت ملي، مدرك تحصيلي و ديگر مدارك بارگزاري شده را در روز برگزاري مصاحبه به همراه داشته باشند.

تبصره: صرفاً  اصل مدرك تحصيلي ديپلم ملاك خواهد بود و ريز نمرات و گواهي موقت ترتيب اثري نخواهد داشت.

3- آزمون مصاحبه شامل، اطلاعات عمومي، هوش و سلامت روحي و رواني مي باشد كه زمان آن متعاقباً در سايت شركت اطلاع رساني خواهد شد.

4- افرادي كه در مصاحبه و آزمون آمادگي جسماني ( قد مناسب، وزن مناسب، BMI، ارزيابي مهارت هاي محوله، ميزان توان فيزيكي و ميزان آمادگي جسماني و...) حائز بالاترين امتياز گردند با توجه به نياز به ارائه خدمات به ترتيب اولويت به هسته محترم گزينش و حراست دانشگاه علوم پزشكي معرفي خواهند شد و به كارگيري آنان نيز منوط به تاييد صلاحيت توسط آن مراجع مذكور خواهد بود.

5- اجازه شركت متقاضيان در مراحل آزمون، بر مبناي خود اظهاري آن ها بوده و مسئوليت صحت و سقم آنها با متقاضيان مي باشد همچنين ارزيابي كليه مدارك و مستندات ارائه شده در روز مصاحبه و آزمون آمادگي جسماني صورت خواهد گرفت.

تبصره: در هر مرحله از آزمون يا پس از به كارگيري مشخص گردد كه متقاضي فاقد شرايط مندرج فوق الذكر مي باشد با وي بلافاصله تسويه حساب مي گردد و متقاضي حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب و ساقط مي نمايد.

6- به كارگيري افراد توسط اين شركت صرفا در قالب قرارداد و تا زمان نياز شركت خواهد بود و هيچ گونه تعهد استخدامي براي شركت و دانشگاه نخواهد داشت و شركت در پايان مدت قرارداد با دانشگاه با كليه متقاضيان تسويه حساب و نسبت به خروج آنان از محيط هاي دانشگاه اقدام مي نمايد. ضمنا ادامه خدمت افراد در طي مدت قرارداد صرفا تا زماني ميسر خواهد بود كه اولاً دانشگاه قرارداد خود را با شركت ملقي ننموده و ثانياً شركت و دانشگاه از خدمات متقاضي رضايت داشته باشند. لذا در صورت هرگونه عدم رضايت از نحوه ارائه خدمت متقاضيان، در هرشرايط و در هر زمان بلافاصله با افراد تسويه حساب خواهد شد و متقاضي حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب مي نمايد.

7- اعلام نتايج و اسامي پذيرفته شدگان متعاقبا از طريق سايت شركت به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد. شايان ذكر است آگاهي از نتايج و هرگونه اخذ اطلاعات تنها از طريق سايت شركت امكانپذير مي باشند.

8- انتخاب و بكارگيري كاركنان شركت پس از تاييد توسط واحدهاي ذيربط دانشگاه (هسته محترم گزينش، حراست و ...) انجام خواهد شد و در صورت عدم تاييد، شرکت موظف مي باشد بدون وقفه در انجام كار , نيروي واجد شرايط بعدي را جايگزين نمايد.

تبصره: در صورت تائيد فرد، اگر در مراحل آموزش و حين كار، شركت تشخيص دهد كه شخص تائيد شده توانايي و قابليت انجام كار مورد نظر را ندارد، از ادامه کار جلوگیری و نفرات بعدي جايگزين خواهند شد.

9-كليه افراد به كارگيري شده توسط شركت طرف قراداد دانشگاه مي بايست طبق وظایف تعريف شده انجام وظيفه نمايند.

10- افرادي كه در گذشته به هر دليلي ادامه همكاري آنان با شركت خاتمه يافته و يا در ادوار گذشته ثبت نام نموده اند و مراجعه نداشته اند ترتيب اثري داده نخواهد شد.

 

د- مدارک مورد نیاز متقاضي همكاري در زمان ثبت نام در سايت:  

 

- تکمیل برگ درخواست همكاري با شركت (فرم خوداظهاري)

       تبصره1 :  مسئوليت صحت و سقم مندرجات برگه درخواست بر عهده متقاضي مي باشد. چنانچه پس از پذيرش اوليه ( قبل از مصاحبه) خلاف موارد فوق اثبات گردد از نامبرده جهت مصاحبه دعوت بعمل نخواهد آمد.

     تبصره 2 :  چنانچه بعد از عقد قرارداد شركت با متقاضي خلاف مدارك تعيين شده  و خوداظهاري فرد مشخص گردد بلافاصله  با وي تسويه حساب و ادامه هكاري لغو خواهد شد .

 

مدارك مورد نياز براي ثبت نام:

- یک قطعه عکس 4×3

- اصل مدرک تحصیلی ديپلم ( در صورت نداشتن اصل مدرك ترتيب اثري داده نخواهد شد و از ادامه فرآيند جلوگيري خواهد شد).

- اصل کارت ملی

- اصل شناسنامه

- اصل شناسنامه همسر (در صورت متاهل بودن)

- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)

 

تبصره: مدارك مورد نياز زمان مصاحبه و تست ورزش ( بعد از اعلام افراد داراي شرايط):

- همراه داشتن اصل كليه مدارك بارگزاري شده  

 -همراه داشتن لباس و كيف ورزشي

-داشتن بيمه ورزشي در زمان مصاحبه (جهت دريافت بيمه ورزشي به هيئت پزشكي ورزشي شاهرود واقع در خيابان آبشار، روبروي پارك شهداي محراب مراجعه نماييد. (در صورت نداشتن از ادامه فرآيند جلوگيري خواهد شد).

- در زمان مصاحبه همراه داشتن ماسك و ضدعفوني كننده الزامي مي باشد.

 

تبصره: چنانچه مدارك خواسته شده بنا به هر دليلي در سامانه بارگزاري و اصل آن ارائه نشود از ادامه فرآيند، جلوگيري خواهد شد.

ورود به سایت ثبت نام