جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
اطلاعیه زمان و نحوه مصاحبه متقاضیان دستیار دندان پزشکی
ایجاد: 17 آذر 1395      ویرایش: 2016-12-07 08:00:00

به اطلاع می رساند ، متقاضیان می بایستی شنبه مورخ ۹۵/۹/۲۰ ، ساعت ۸:۳۰ صبح جهت انجام مصاحبه تخصصی با در دست داشتن مدارک ذیل به ساختمان دانشگاه علوم پزشکی در شهرک البرز طبقه دوم ، سالن اجتماعات دانشگاه مراجعه نمایند.

 

مدارک مورد نیاز جهت انجام مصاحبه 

مدارک مورد نیاز متقاضي همكاري درزمان ثبت نام درسايت

– تکمیل برگ درخواست همكاري درقالب قرارداد خريدخدمت (دانلود برگه درخواست همکاری)

۲/۳مدارك موردنياز در زمان انجام مصاحبه

– اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه

– اصل به همراه تصویر کارت ملی

– اصل به همراه تصویرآخرین مدرک تحصیلی

-اصل به همراه تصوير گواهي دوره آموزشي دستيار كنار دندانپزشكي ويا عناوين مشابه

– یک قطعه عکس ۴×۳

– اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه آقايان)

تبصره : مدرک تحصیلی وگواهی دوره آموزشي دستياري از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد وتطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود.

۴-اجازه شركت متقاضيان در مصاحبه بر مبناي خود اظهاري آن ها بوده و مسئوليت صحت و سقم آنها با متقاضيان مي باشد همچنين ارزيابي كليه مدارك و مستندات ارائه شده قبل از به كارگيري صورت خواهد گرفت.

۵-افرادي كه در مصاحبه مربوطه حائز بالاترين امتياز گردند به ميزان ۵/۱ برابر ظرفيت مورد نياز به ترتيب اولويت به هسته گزينش دانشگاه علوم پزشكي شاهرود معرفي خواهند شد و به كارگيري آنان نيزمنوط به تاييد صلاحيت توسط هسته گزينش مذكور خواهد بود.

۶- به كارگيري افراد توسط اين شركت صرفا در قالب قرارداد خواهد بود و هيچ گونه تعهد استخدامي براي شركت و دانشگاه نخواهد داشت و شركت در پايان مدت قرارداد با دانشگاه با كليه متقاضيان تسويه حساب مي نمايد. ضمنا ادامه خدمت افراد در طي مدت قرارداد صرفا تا زماني ميسر خواهد بود كه اولاً دانشگاه علوم پزشكي شاهرود قرارداد خود را با شركت فسخ ننموده و ثانياً شركت و دانشگاه مذكور از خدمات متقاضي رضايت داشته باشند. لذا در صورت هرگونه عدم رضايت از نحوه ارائه خدمت متقاضيان، در هرشرايط و در هر زمان بلافاصله با افراد تسويه حساب خواهد شد و متقاضي حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب و ساقط مي نمايد.

۷- انتخاب نهایی افراد مصاحبه شده براي ارائه خدمات به صورت حجمي ازطريق شركت غيردولتي طرف قرارداد دانشگاه پس از طی مراحل گزینش صورت خواهد گرفت.

۸-كليه تعهدات و پرداختي هاي متقاضيان صرفاً بر مبناي مدرك تحصيلي ديپلم خواهد بود.

۹- آگاهي از نتايج و هرگونه اخذ اطلاعات تنها از طريق سايت شركت امكانپذير مي باشند.